6 haftalık hamileyim bazen kahverengi bazen kırmızı silince peçeteye gelen lekelenmem oluyo 😭 keseyi ve içinde yolk gördük henüz kalp atısı duymadık proluton iğne ve progestan fitil kullanıyorum dinleniyorum devamlı ama lekeleri görmek çok moralimi bozuyor