Bana verdikleri idrar yolu enfeksiyonu hapin adı PIYELOSEPTYL bu hapı kullanır kullanmaz bende aşırı kusma oldu günde 3 öğün kullanıyordum ve yemekten hemen önce alınıyordu. Hapı içtiğim ilk gün (normalde asla migde bulanmaz ve kusmazdim) ilk gün aşırı migde bulantısı ve akşamında yedigim herşeyi kustum hapı kullanırken bebeğim 5-6 haftalık ti bir lokma ekmek yesem kusuyordum ve ona keza migde suyunuda kusuyordum. Normalde ben bu hapı akıntı için kullanıldığı sanmistim 1 hafta sonunda akıntı gecmeyince dedim heralde ise yaramadı o yüzden bırakayım hem kimyasal çocuğa bisi olur dedim bıraktım bıraktığım günün sabahına herşeyi yedim kusmadım en başından beri bana dokandigini anlamıştım hapin acillik olmuştum ilk gün orda doktora sordum dedim bakın kos koca beni kusturan hap bebeğine bisi yapar mi diye yok dediler. Normal muaneye gittim (bizim şehirde doktor ve sıra sorunu var o yüzden sıra alamadım kapıdan doktora sordum) oda bana birşey olmaz dedi zaten biz hamilelere dokanacak hap yazmayız dedi hatasız bir doktor ya kendisi e ben niye 1 hafta boyunca kustum hamilelikte bulantı kusma ilk 3 ayda sürekli olan bisey de benim ki mi 1 hafta sürdü anlamadım. Lütfen sizde kullandıysanız ya da bir bilginiz varsa yardımcı olur musunuz bebegime bisey olmuş mudur ?