budi2205 Merhaba güzel anneler,canım kızımla bugün biz 31+4 girdik, dokdor randevumuz vardı şuan 1714kg ve yaklaşık 41 cm mişizzzz😂 iyimi sizce? Merak etim siz kaçıncı haftadasınız ve boy kilo bilginiz varmı? Heycan varmı diye sormiyim vardır heralde🙈❤️
dygualmila budi2205 34 de 2.200 gramdı canım yarın kontrolum var bakalım kaç kilo oldu bir haftada 😌heyecan tavan zaman hiç geçmiyo son haftalarda valla
minikkurabiyem2019 budi2205 masallah cok kalmaamıs saglıcakla olsun işlh. Ben 27+6 yım 26 dayken 771 grmdı dr hersey normal dedi ama bana zayıf geliyor niyeyse 🙄
Mom72626 budi2205 32+4 2.245 gr 47 cm canım. Bizim de bugün kontrol vardı. Doktor bu haftadan sonra daha çok kilo almaya başlayacak dedi
budi2205 minikkurabiyem2019 amin canım, inşallah hepimizin kucağına almayı nasip etsin, yok canım benzeşe gayet normal 2-3 hafta sonra görürsün ah bak öyleymiş dersin, bendede öyle, bazende annenin babasının yapısınada bağlı😊
Anneyimmmmm Ebbruu benim de 37+2 de 3.300 Dü şimdi 38 olduk aynıyız sanırım bakalım bu hafta kaç kilo olmuşlar 😍
GamzeTurkk Ebbruu bizimde 3.kilo75gramdı boyu 49cm 38 haftaya giriyoruz bu hafta almısmı bakalım Çarşamba belli olucak
budi2205 Mom72626 maşallah canım, senin ve eşinin boyuda uzun heralde dimi? Bende düşünüyorum acaba kilosu az mı bizim minoşun ya
Askkokuluyavrum budi2205 30+4 2 kg 41 cmdii en son 30+0 da gitmiştik en son hala aynıdır muhtemelen 🙃🙃🙃
Askkokuluyavrum Mom72626 ya massallah ne güzel benim eşim de çok uzun ama ben 160 😂 ondan herhalde insAllah benim gibi tifilll olmaz teyzesi halası babası dedeleri uzun aslında insAllah anasına çekmez 😅😅
Askkokuluyavrum budi2205 bizim 1 hafta var aramızda siz 1 hafta öndesiniz bence seninkinin kilosu gayet iyi cnmmm benim kızım şişman biraz