perice Arkadaşlar malum son aylara girince araştırmalar yoğunlaşıyor. Banyo küveti olarak katlanabilir iyi diyorlar lakin çok pahalı sizce gerek var mı? Siz aldıysanız hangisini tercih ettiniz ?
Mervemomm perice katlanabilir olanlar pahalı bence gereksiz biz e bebekten set halinde aldık 110 tlydi. Termometre maşrapa kova küvet ve süngeri var
Tubabulat2018 perice bence katlanabilir cok gerekli degil ben bimden aldim ve cokta kaliteli sende takip et mutlaka gelir gene ben masraba kova fileli kuveti toplam 40 a aldim cokta uygun civilde sadece kuvet 40 tl idi.
defne55 perice katlanabilir saçma bence onda da yıkanıyor ondada okadar para vermem bi küvete açıkçası a 101 den aldım gayet güzel sağlam yeter
Mervemomm perice evet giderli setler öyle oluyor daha doğum yapmadım ama termometresi çok güzel yorumlarıda okudum çok kullanışlı 😊
perice defne55 doğru söylüyorsunuz ben yer sıkıntısı için düşünmüştüm ama o kadar para vermek gereksiz gerçekten
Mervemomm Valla eski yöntem olarak dirseğinle kontrol edip termometre kullanmasanda olur ama bulunması yinede iyi
2cocuk2kopek perice canim ben A101 den aldim kuveti kovasi masrapasi filesinide e bebek ten aldim gayette kullanisli bence buA101 Bim indirimlerini takip et hem daha uyguna geliyor hemde e bebekte satilanlarla ayni kuvet
B_F_M perice benim evim çok dar o yüzden katlamalı aldım katlayıp kapı arkasına koyuyorum alırken suyun sıcaklığına göre renk değiştirenler falan vardı onlar daha da pahalı diye biraz daha hesaplılarından aldım ve yer açısından çok iyi oldu benim için
Ozlemkavak perice ben de a101 den aldım kğvet kova maşrapa 37 TL toplam çokta güzel üzeri desenli küvetin gideride var