35.36 haftalıklar bence yapmayın bebeğiniz gelişsin yani benimde 38 bitiyor hiç belirti yok bizimkilerin zamanı doldu bu nedenle istiyoruz yoksa sezeryan olacağız hani normal olsun artık olsun diye yapıyoruz bizler 😅 yarın benimde kontrolüm var doktor ne dicek duruma göre hurmaya başlıcam aldım dolaba koydum her gün bi tane yiyorum Doğum kolaylaştırırmıs peygamber efendimiz sav buyurmuş hamile kadınlarına hurma yedirin diye hem lif kaynağı süt yaparmış hemde Doğum kolaylaştırır ki zaten hurma çok faydalı bisey ✋🌸