Hurit Arkadaşlar ilk gebeliğim ve daha tam olarak ne almam gerektiğini bilemiyorum Allah nasip ederse bebeğim Aralık ayında olacak.Kesinlikle olmazsa olmaz olarak gördüğünüz şeyleri yazar mısınız banada fikir olsun yavaş yavaş baslayayim bir liste yapayım istiyorum.19. Haftamdayim sizce ne zaman baslamaliyim alışverişe tavsiyelerinizi alabilir miyim😊
Damla01 Hurit Kış bebegi olacak bol bol patikli tulumlar al. Bol bol çorap al. Genelde kucuk alma diyorlar ama ben ilk dogdugunda bol genis giysin istemedim yenidoganda aldim. Zibin cok al cunku cok cabuk batiriyorlarmis 😊 kalın battaniyeler alirsan daha iyi olur. Ben 1 tane hastane cikisi aldm. 2 tanede 5li takim almistim. Haftaya dogumhm var insalllah yaz bebegi diye genelde yarim kollu kolsuz zibinlar aldim.
sudamlasi Hurit Kasım sonunda doğum yaptım.En çok uzun kollu çıtçıtli,yelek,penye battaniye kullandım.10 çorap almıştım 2 sini giydirdim çünkü çorapları kirlenmiyor😁siz yelek uzun kollu çıtçıtliyi bol tutun birde kış bebekleri için tulumlar rahatlık oluyor💫