Gksu86akkc canım 112 personelleri yasal olarak düşük tehdidi yoksa 24. Haftasına kadar ambulansın tepesinde çalışıyor hemde 24 saat boyunca yemek ve yatak izni yok vaka olduğu sürece bölge yoğunluğuna göre değişiyor özel sektörü bilmiyorum ama devlette çalışıyorsun yani ve de çok yoruluyorsun yeri geliyor hasta taşıyorsun yeri geliyor malzeme kaldırıyorsun yasal değil diye birşey yok maalesef...