annemsii ben Tekirdağ da yaşıyordum 5 ay önce evlenip istanbul a yerleştim. Ablam tekirdağ genesiste abdullah bey e gidiyordu doğumunu abdullah bey yaptırdı ve çok mükemmel bir doktor. Çok memnun kaldı ablam. En son muayene ücreti 200 tlydi şuan düştü mü arttı mı bilmiyorum ama. Eğer orda yaşıyor olsaydım bende ona gidecektim. Hatta ara sıra tekirdağ a ailemi görmeye gittiğimde abdullah bey e gidiyorum içim rahatlasın diye çok güveniyorum. Doğuma bile istanbul a gelmesini konuştuk. Çevremizde çok tanıdığımız abdullah beye gitti ve memnun kaldı.