Yagmurraysan kuzum tarama sonucuna hiçbir şekilde müdehale edemiyorsun, Bebek’te bir şey varsa tedavisi yok, Bebek’te bir sorun varsa ve bu sorundan dolayı Bebek’ten vazgeçmeyeceksen yaptırma, sadece insanı korkutan gereksiz bi test, ben sonucu alıncaya kadar öldüm öldüm dirildim keşke yaptırmasaydım dedim. Bence Türkiye’de bu test doğru da yapılmıyor, bir çok kişide risk çıkıyor ve bebek doğduğunda sağlıklı oluyor, sende 7 ay bebeğim şöyle doğacak yok böyle olacak diye kendini paralıyorsun.