Aysem2012 merhaba devamlı masabaşında çalıştığım için bütün gün oturmaktan özellikle öğlene doğru karnımın sol tarafına bir sertlik geliyordu ve değişik bir ağrı vuruyordu o bölgeyi elimle ovaladığımda ağrısı diniyordu ama akşam eve gelene kadar devam ediyordu 37.hafta da izne çıktım 2 haftadır evdeyim neredeyse Allah’a şükür bir daha o sertleşmeyi yaşamadım bütün gün oturup karnı ezmekten oluyor bence