Cangul Hiç üzmeyin kendinizi oğlum 2.250 gr ile geldi dünyaya 1 saat sonra yanımdaydı küveze falan girmedi . Biraz minnaktı tutması zordu ama annelik işte benim dışımda herkes korkuyroz almaya diyodu ama ben gayet normal görür olmuştum hiçte minik degil oğlum abartmayın diyodum 😅😅 Kaldı kiiii çok şükür sağlıklıydı emzirince çabucak gelişti şuan 5 yaşında yaşıtlarıyla aynı hatta boyuda daha uzun maşallah 😊 Teselli olmak istedim . ❤ İkinciye hamileyim şuan bu sefer 3 kilo olsun en az istiyorum bakımı kolay olsun maksat 😅😅 Buda minnak olursa sorun olmaz bakarım yine 😅 şaka bir yana sağlıklı olsunlar yeter 🙏