Tazeanne0134 Senemufuk hayır kuzum doktor biraz kalın dedi o kadar onun dışında haftası haftasına uyuyor dedi o şekilde yani gelişim açısından yani o şekilde Allah korusun herkes sağlıklı evlatlar ister benimde tek dua'm bu yönde hamile olduğumu öğrenmeden önce da her zaman yani bakalım seninde bebeğin sağlıkla gelir inşallah herkesin bebeğini Rabbim sağlıkla dünyaya gelmelerini nasip etsin inşallah
Senemufuk Tazeanne0134 aminnn bende jep çocuk sahibi olmak istedim ama tek duam sağlığı iyi olsunn hepimizin evlatlarını bağışlasın rabbim
NoorMoon Senemufuk benim doktorum da 3 mm. Den sonrasına riskli gözüyle bakıyoruz demişti. Normal canım takılma buna👍🏻
nzntfn iki üç gün önce baktı doktor bizimkine 1.7 dedi 2,5 altında olması lazım o yüzden normal dedi sizinde normal doktorun dediğine göre