Geçenlerde burda okumuştum. Ve bikaç kişiden daha duydum. Doğum zamanında psikolojik olarak nabız yükseldiği için tansiyon çıkıyo haliyle ve bu şekilde normal doğum olmamış sezeryan olmuşlar. Doktorun tavsiyesi üzerine. Bende çok heycanlı ve panik yapıda bir insanım. Benimde öyle olur diye çok korkuyorum 😣 Normal rutin kontrole giderken bile heycanlanıyorum gerçekten elimde değil. Nasıl olucak hiç bilmiyorum 🥺🥺🥺 Doğum esnasında tansiyon düşürücü bişeler yapamazlar mı? Ya da hafif bir sakinleştirici falan 😕