Merhaba, aynı haftada benimde bebeğimin başı yukarıdaydı. Hatta baya üzüldüm dönmez sezeryan olurum diye. 35. Haftada kontrole gittiğimde dönmüştü, şuan 37. Haftadayım. Ben bir yerde emeklemek döndürüyor diye okumuştum yabancı bir kaynaktı. O hafta içinde evde temizlik boya badana isleri yaptık, ben yerleri normal bezle silmiştim dönsün diye. Bağlantısı var mı bilmiyorum ama bende ise yaramıştı 😊