Gamzelianne1453 Kizlar depent bez aldim bugun migrosta indirime girmis 25 tl buyuk boy rafta sordu kasadaki arkadasa sordum depodan getirdi hemen 😊👍
Anneadayiiiii Gamzelianne1453 merhaba bende e bebekten almıştım büyük boy bazen paketi açılmış yıpranmış kirlenmiş ürünleri ayrı bir reyonda satıyorlar paketi yırtılmış bantlanmışlardı 32 tl idi fiyatı ama 9 tl ye düşmüştü😇
Gamzelianne1453 Anneadayiiiii ne guzel cnm ama heryerde herkes bulamaz onu nadir oluyor dedigin. Suan 35 tl urun 25 bile cok iyi yani 😊👍
Gamzelianne1453 Yalniz buyuk boy yazdigina bakmayin herkese olur zayifta kiloluda bence buyuk boy alin kizlar rahatligi acisindan bedeniniz seklini aliyor buzgulu kulot gibi alt ustte buzgu var
M-Ali nilaylaylaylay evet devam ediyor da zaten baya bi geldiği için ped değiştirmekten daha mantıklı oluyor canim
M-Ali espalp yarar da çok sık değiştirmeniz gerek bir de taşma olasılığı çok pedde çünkü kanamamiz bazen çok olabiliyor
Seymanur0707 espalp ilk zamanlar ped kullanamıyorsun zaten aşırı kanama oluyor hasta bezi kullanılıyor ama oda kayıyor falan rahatsız ediyor çok bunu ablam kullanmıştı çok rahat etti gerçekten gerekli☺️