Ayslksa Kizlar 26+5 haftalık hamileyim.ıkı gundur gobegimin etrafında sertlesme oluyor sonra geçiyor sizde böyle bise yasadinizmi.? Ilk hamilelik korkuyorum.kontrolumuz çarşamba günü.
Ayslksa Seval-Bilgin eşim de korkma diyor bebek bi yerini dayamistir diyor ama annelik iç güdüsü işte insan tereddüt ediyor 😊