Snvebn Merhaba arkadaşlar 😳 29+1 günlük hamlym çatlaklarım çok var göbek altındaki catlaklarım çok kaşınıo ve resmen sivilce gbi bnm gibi olan var mi endişelenmioda deglm 😳🥺🥺🥺
Tubabulat2018 Snvebn kesinlikle kasima ve zeytinyagi sür devamli kasidikca catlaklar olusmaya devam eder.
GulsahMulayim Snvebn canım kaşıntıyı doktora sor danış, bende kaşıntıya yakalandım kaşıdıkça sinek ısırığı gibi oluyordu. Doktora söyledim krem verdi kaşıntım geçiyor kullandıkça/
Tubabulat2018 Snvebn sen kasidikca dahada cok catlayacak iste derin gerildigi icin kasiniyor zaten ama zeytinyagi fayda eder diye biliyorum.
Snvebn Tubabulat2018 suruyom normalde catlaklari takmiom ama böyle catlaklrn üstü pakla ona takldm normal mi DİE