Sevmekk90 valla ben çözemedim bu işi biraz genetik sanırım bide benim iç karnım geniş 7 aylığım ama daha yeni belli olmaya başladı karnım o nedenle Bebek sanırım iç organlra daha fazla baskı yapıyor oda yanmayı çoğaltıyor 😒 ama bulantı illetinin çözümü yok. Yanmayı pulcet içerek azaltmıştım baya bıraktım rennie ye geçtim işe yaramıyor asla en iyisi yanmaya sabah aç karna pulcet