Iremgokce ben de araştırdığım kadarıyla öyle gördüm oyüzden biz eşimle hiç sormuyoruz doktora tahmin edin falan demiyoruz bi cinsiyete alışırız değişirse üzülürüz diye. Ben 11+4 üm son kontrolümde doktor kendiliğinden cinsiyet için şimdi tahminde bulunmayalım daha erken 16-17 de gelince bakarız dedi biz de tamam dedik geçtik. Zaten herkes gibi önceliğimşz sağlıklı olması😊🙏🙏