Mekanikcianne Dmlsnmzz canım e bebek ten 45-50 tl gibi bir fiyata aldık sanırım ikinci gebeliğim ilk bebeğimi emzirirken çok kullandım şuanda yatarken kullanıyorum çok rahat ve yıkanabilir
Rabia88 Dmlsnmzz ben kendim dikmeyi düşünüyorum nette tarifi var ama eğer dikemezsem Miniş bebe de 30-35 TL arası bir şeydi ya da babymall da indirime girince alırım
Skrnslmn Netten bi çok yere baktım ama kılıfı yıkanabilecek fermuarlı içime sinen bişey bulamadım En son umudu kesmişken geçen hafta pazarda dolaşırken denk geldi 35 tl ye kılıflı çok tatlı bişey buldum 30 tl ye aldım 🤗☺
Dmlsnmzz 30 derecede yıkanabılır yazıyo benım mınıgım yaz bebegı olacagı ıcın yıkar kuruturum sıkıntı olurmu bılmıorum
hlyagl Emzirme yastığı gerçekten gerekli mi kızlar? Benim bebegimde haziran ayında gelecek ve diyarbakır cok sıcak🤔🤔
Dmlsnmzz Bebegımızı dogru tutusla emzırebılırsek meme yaralarımız azabılırmış bı kac gundur youtube vıdeolar ızlıyorum 🙂) Emzırme yastıgıda hem bızım rahat durusta olmamız hemde bebegımızın rahat sut emmesı ıcın gereklı bence ama bu tabı benım fıkrım 🙂