Mineli canım ben hamileyim, 28+5. Bende yaygın bir kaşıntı vardı dahiliyeye çıktım, kurdeşen döküyorsun dedi. SOLERAT %5+%1,5+%1,5 JEL verdi. Kutunun üstünde böyle yazıyor 😄 iki kez kullandım daha birebir geldi, kaşıntı uykumdan uyandırıp tatlı tatlı kaşınıyordu. Kullandıkça geçiyor.