Ezgikra 2 gebeliginde kan.uyusmazligi ignesi yaptiran var mi yaptiranlar 28 .haftada mi yoksa dogumdan snra mi oldu acaba
Nazo61 Ezgikra ilkinde gerek duyulmadı yapılmamıstı doğumdan sonra da yapılmadı şimdi 26+5haftalık hamileyim doktr 28.haftada yaptrcksn dedi
eydaDoanBayram Ezgikra kürtaj sonrası iğne olmuştum .28. Haftada indirect coombs testim yapıldı negatif çıktı yine de iğne yapıldı .
eydaDoanBayram Merhaba , Benim ilk gebeliğim düşük ile sonuçlandı . Şu an 31 haftamdayım .28.Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi oldum .
Ezgikra Benimde ilkinde dogumdan snra yapildi suan da 27 + 4 um 23 haftada tahlil yapdi 28 haftada igne yapariz dedi ama bnde bi kac kisiden duydum ilkinde yapildysa 2 de gerek yok diye dr da yapalim diyince yaptiran var mi diye merak ettim