Oglumm aslında benim gittiğim doktorun ultrason cihazı mükemmel bütün ayrıntıları görebiliyor ve ayrıntılı ultrasonda bakılan bütün organ ölçümlerini kan dolaşımını kordondan akışı falan görebiliyor.Lakin kadın doğum doktorlarının rapor yazma yetkisi yokmış o yüzden özellikle radyoloji uzmanının ya da perinatoloğun raporunu istedi.Gittiğim hastanede de yapılıyordu ama ben İzmire gittim.Doktor ve hastane seçimim benim tercihime bıraktı yani kendisi,yoksa ektra para almak için mi yapıyor falan diye düşünülür çünkü.