Arkadaşlar merhaba adetim 15 gün gecikti.Kan değerlerim farklı zamanlarda 23, 404 ve bugün 710 çıktı.Kese görünmedi.Bugün hafif gelen kanama ile doktora gittim.Doktor sağolsun sağlıklı gebelik değil dış gebelik olabilir tüpün patlıyabilir diye direkt felaket senaryosu yazdı.2 gün sonra tekrar kan vereceğim.Buna benzer durumu yaşayan var mı.?