SemaGrlerSalik Arkadaşlar ben tüp bebekle ikiz gebelik yaşıyorum ve her olan ters durumdan oldukça endişeleniyorum bugun acayip bir sırt ağrım var sabahtan bu yana geçmek bilmedi önerebileceğiniz bişey var mı yada bu durum normal mi