Ilknur_emin valla bilmiyorum ki belki sana öyle denk gelmiştir genel olarak ben çok memnunum mem arjene falan da gittim ama bana da o çok ilgisiz geldi aşırı kalabalıktan dolayı ayak üstü baktı gibi o yüzden ben Enes beyden devam ettim inşallah Doğumu da onda düşünüyorum