Kızlar ben adetime 5 6 gün varken aşırı kasık ağrım ve sürekli sıtma -(üşüme) oldugu için bide bu sıcakta garibime gitti genellikle gece birden atesim cıkıyor ve üsümeye baslıyordm süphelendim hastneye gidip kan verdim ama 0,100 çıktı değerim. Bugün de test yaptım aceba geç döllenmemi oldu diye bi umut işte insan umut arıyor :@ https://i.hizliresim.com/2OZ59N.jpg
TESTİM BÖYLE ÇIKTI ÇİZGİYİ BENMİ GÖRÜYORUM BİTEK İDRARI DAMLATIR DAMLATMAZ HAFİF Bİ ÇİZGİ OLDU KURUDUKDAN SONRA DAHA COK BELİRGİNLEŞTİ ADETİNE 5 6 GÜN KALA VS.. KAN VERİP NEGATİF ÇIKIPTA SONRADAN HAMİLE OLDUGUNU ÖGRENEN VARMI HİÇ UMUTLANMAKTA İSTEMİYORUM ÜZÜLDÜĞÜM İÇİN