Simadumann Tubabdullah benimde 33. Hafta. İnanırmısın kolum kalkmıyor bir gram halim yok canım kımıldamak dahi istemiyor
Zeynepzeze Normal canım ben 30 haftayım bir iki haftadır şiddetli ağrılar başladı, sanıyorum ki daha da artacak bundan sonrasın da 🤷♀️
Zeynepzeze Tubabdullah Var, ama benim kronik maalesef. 10 yıldan fazladır hep var kansızlık. Ağrımadık bir yerin yok tahmin edebiliyorum. Çünkü benim de öyle şuan. Sızlıyor her yerim
Simadumann Tubabdullah hamileliğim boyunca gezmediğim yer kalmadı daha iki hafta öncesine kadar camlarımı dolaplarımı kendim sildim saatlerce yürüyebiliyodum ama şimdi noldu anlamadım ilaç içmekte istemiyorum ama hiç enerjim yok işe nasıl gidicem çok merak ediyorum
Lamelif Tubabdullah ben 3 gün magnezyum kullanmadım sabah bacaklarıma öyle bir kramp girdi ki hiç düzelmeyecek zannettim bende 33+3 haftalığım. Bence sende kullanmaya çalış
Oyku22 Bende kalsiyum ilacı kullanıyodum sonra bıraktım midemi yakıyor diye ama bel ve kolum ağrıyor felaket 😔😔 29+4 günlüğüm