Kizlar bugun izmirde kemeraltindan emzirme atleti aldim 2 tane. Ben hamile kaldigimdan beridir sutyen takamiyorum yarim atlet isimi goruyor. Goguslerim kucuk. Sutyen onerirmisiniz? Kac tane hangisinden alinmali sizce? Hangisi daha kullanisli? Kis bebegi olacak kizim.