Leyliiii Kubraarikan Canım bende 34. Haftadan başladı vazelin sürüyorum Arada ama olursa olur ne sürsekte 🙄🤷🏻♀️
R_Arslan Kubraarikan valla her halti kullaniyorum ama ciltle deri tipiyle ilgili catlayip catlamamk hamileligin en basindan beri dusun ogrendigimden beri dogal hindistan cevizi kantaron zeytinyagi hepsini kullandim hep nemli tuttum su içtim ama yinede catir catir catladim catlamayan yerim yok heralde. Doktor yasin genc derin sıkı yapacak bisey yok en pahali kremi de alsan catlarsin dedi. Ama diger dogumlarinda boyle olmaz merak etme dedi.
Gmzyrli Kubraarikan 27 haftalık olduk iki haftafır göbek deliğimin altı kaşınıyor azıcık kaşıdım acıdı hemen hametan krem sürdüm mavi olanını. Hiç kaşımıyorum. Kaşıntı oldukça hametan sürüyorum
Kubraarikan Minejjan iyi geldi mi ben 35 haftalığım bebek yağı kullanıyorum ama 2 haftadır çoğaldı maalesef
GulsahMulayim Minejjan tüy yapmıyor mu Zeytinyağı ya ? Bende sürecektim ama tüy yapar dediler tedirgin oldum 🙈
Rrraaaiiinnn Kubraarikan bende yagliyoum hindistan cevizi yagi sonra frei oil kullanmaya basladim ama 33 . Haftadayim 2 gundur bi kasinma basladi gecen birusi 38 de catladi karnım demisti son ana kadr catlama riski var :(
Rrraaaiiinnn Kubraarikan kirmiziliklar sonradan beyaz oluyormus ne kadr sure sonra bilemiyorum ama su an soylemesi ayiptir bende kendimi bi inceledim popom catlamaya baslamis yaglamazdim orayi sok oldum yani komple pehlivan gbi yaglanmak gerekiyor anladim ki
Seymanurr Benim gram çatlağım olmadi son haftamda aşırı kaşınmaya başladı yine birşey yoktu doğumdan sonra hepsi meydana cıktı 😖 Instagram da hlyguzellik diye bir sayfa var çatlak ve selülit kremi varmış onu alicam inşallah işe yarar
Kubraarikan R_Arslan evet su ve vücutla alakalıymış vücut yağlı bir yapıya sahipse fazla çatlamıyormuş ama benim kuru cildim kaşınmada kuru ciltlerde oluyormuş daha çabuk çatlıyormuş 🙈🤷🏻♀️
Rrraaaiiinnn R_Arslan popomu yaglamak aklima asla gelmedi kac aydir ama yag banyosu yaomak lazimmis anlamis oldum :)
Rrraaaiiinnn Kubraarikan insan ne kadr istemesede oluyor bi yerinde daha da kotu olmadan dogumlarimiz olsa keske hayirlisi ile 🙏
Mermaid16 Kubraarikan bence tamamen genetik.. mustela kakao yağı hindistan cevizi yağ ve biooil kullandım.. toplamda 12 kilo fln aldım buna rağmen 36 dan sonra çatladım 40+4 te çatlaklarımla doğum yaptım ☺️