Arkadaşlar merhaba,
Umarım konu dikkat çeker🙂 Eşimle aramda kan uyuşmazlığı var.6.haftada iğne yapıldı ama bana kan uyuşmazlığı testi vs yapılmadı.Şuan 18 haftalık hamileyim.Bu test ne zaman yapılacak? Bir daha iğne vurunacak mıyım ? Bebek doğduktan sonra bebeğe veya bana her hangi iğne test vs var mı ? Yarın doktora gidicem ama önden bilen birinden bilgi almak istiyorum.İnternet kara bir batak😒 Bilen bir arkadaş bana açıklarsa duacısı olurum.Teşekkürler şimdiden 🌸🌸🌸