Oge 35+4 de 2950 ydi 36 oldm baklm bu hfta kaç oldu ama bildiğiniz kafası ile çıkmaya zorluo hissediorm biraz daha durur inşallah sağlıkla gelsinler 🙏🏻
Elen betulclk daha alir kilo sıkıntı yapmayin saglikli olsun da ben cok dert etmiyorum acikcasi yediklerine dikkat et muz süt kasar ceviz ve et tüketimine dikkat edin😉
AyseSapmaz 37+5 2800 48 cm boyu var bana göre gelişimi yavaş ama doktor iyi diyor Esimde bende minyon tipliyiz ve ikimizde 1 kilo dogmusuz yani biz böyle yaşayıp bu günlere geldik çok şükür beni bu rahatlatıyor yoksa kafaya takardim