Kupyldzz gercekten çok zor bir surec.benım de 5.aya kadar bulandı. Sırf bulantı hissetmim diye uyurdum. Çubuk kreker, elma, peynirli tost, sarı leblebi gibi seyler hafifletici. Bir de doktorum gaviscon vermıstı mide yanmasına ıyı geliyordu. Gecmıs olsun. Insallah sızınkı uuzn surmez