Bu kadar erkenden doğum hikayemi paylaşacağımı düşünemezdim. Şimdi bebeğim 1 haftalık oldu bile. Pazartesi kontrolüm vardı o gün bi baş ağrısı ve üşümeyle uyandım ateşim yükselmişti önceki gün evimde temizlik vardı üşüttüm diye düşündüm ateşim düşsün diye duşa girdim ama yine kendimi kötü hissediyodum bi kaç kez istifra ettim doktora gittim önce ntsye girdim bebeğin kalp atısı yuksek ve kasılmam cok cıktı hemen doktorun yanına gıt dedı girdim doktorum panık oldu tehlıkelı bı durum dedı açılmama baktı 2 cm ama bende hal yok 10 cm olsa bıle doguramazdım serum verıcez dedı dusmezse acıl doguma alıcaklar ama olmadı bebegın kalbi 200 lere cıktı hıc bısey anlamadım sezaryene alındım apar topar cok sukur bebegım iyi eğer kontrolum olmasa grıp oldum dıye dusunup o gun hep yatıcaktım belkıde tek sıkıntım bebegımın kucuk olması 3 kilo dogdu ama hastaneden cıkarken kılo kaybettı 2780 suan sarılıgıda yuksektı neysekı normale donmeye basladı bi şekilde doğum oluyo en zoru sonrasıymış emzirmesi sarılık olmasın dıye ugrasmak sezaryenli olup bebeği rahat emzirememek hep problem Allah hepinizin yardımcısı olsun sağ salim alın bebeklerinizi kucağınıza ben cok stres yasadım dilerim kimse yaşamaz