Yusufunannesi_ Kızlar 37+2 günlük hamileyim ve Bebek bugün sürekli toplanıyor karnım sertleşiyor sabahtan bu yana belki 6 belki 7 oldu bugün niye böyle olmuş olabilir
R_abia Yusufunannesi_ sertleşme ve kasılmayı bana doktorum 3 5 dakka aralıklarla olmadığı sürece normal demişti
CicekGirayBysl Yusufunannesi_ dakikasını takip edin. Doğum sancıları diyo doktor ona bana o yüzden yatış verildi 2 gün.
Yusufunannesi_ Eymnveannesi daha önceden nstde çıkıyordu sancım yarın da randevum var doktor yatış verebilirim demişti ama bakalım 😑
Lavinia5 Yusufunannesi_ merhabalar sıkıntı etmeyin Doğum yaklaştığı için olabilir. Sizin karın çevresinde gerilik vardı bizde de var maalesef 😔 oyüzden her yorumunuzu takip ediyorum. Maşallah 37.haftaya gelmişsiniz. Rabbim sağlıklı afiyetli şekilde bize de nasip etsin inşallah. Kaçıncı haftada başlamıştı gerilik.