Bizde 36+4 ye gitmiştik 2700 dedi doktorum kilosu normal dedi ama suyu azalmış biraz dedi suyu az olunca bebek kilo almazmış fazla o yüzden bol bol su iç hem kilo alsın bende erken almak zorunda kalmayalım dedi Çarşamba randevum var dilerim suyumuz iyi durumdadır kilo illaki alıyorlar 🙏🏻☺️