Bu haftalarda gelebildiğini duymuştum da sanırım ben buna hazır değildim 🙈😂 sabah duştan sonra göğüs ucumda bi beyazlık farkettim kabuksu hafif tomurcuksu minik bişey. Aldım üstündekini beyaz sarı, bi damla bişey çıktı. Sildim acaba iltihap mı dedim 🤔 sonradan göğüs ucunu sıkınca tekrar geldi anladım ki süt. Sadece sol göğüsten. Bu haftalarda aynı şey başına gelen var mı? Bu süt gelmesi diğer haftalarda daha da artar mı? Ne var sanki doğumla gelseydi 🥴 kendimi biraz tuhaf hissediyorum 🤪