DilekAydemre Canım Adetime 4 gün kala değerim 56 çıkmıştı düzenli bi oranda artış olmuştu çok şükür sağlıklı gebeyim 2 ayım kaldı doğumuma. İlk iki artış normal aslında fakat düşüş sağlıklı olmamış . Yarın tekrar yaptır Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
Oykuakbalikk Gulsenkrc Merhaba çanınızı sıkmayın lütfen benim kan testim negatifti 4 gün sonra yaptığımda pozitif çıktı çok yüksek bir oranda değildi geç döllenme ve çok yeniydi o yüzden siz içinizi ferah tutun ☺ Allah büyük bakarsınız bir anda yükselir, Allah’ın izniyle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
DnHazrlklar Gulsenkrc adet günümden 3 gün sonra ilki 28 di sonra 35 oldu 2 gün sonra kanamam başladı düşük oldu normal adet gibi
Gulsenkrc DnHazrlklar rabbim eğer sağlıksız ise bana da acı çektirmesin rabbim kim evlat istiyorsa ona hayırlı sağlıklı evlat nasib etsin rabbim kimseyi annelik duygusundan mahrum etmesin 😔🙏🏼
Gulsenkrc M123 M123 evet canım hatay da yaşıyorum siz de mi öyle ? Hatay akademi hastahanesi daha önce Çiğdem uçucuya gidiyordum ama şuan Özkan yılmaz a gidiyorum
M123 Gulsenkrc evet bende Hatay’da yaşıyorum vere Doktorum çiğdem hanım vede çok memnunum keşke devam etseydin bana çok yardımcı oldu ☺
M123 MucizemE evet benimde görünmedi herkesin bir olmaz mesela benimde adetime 6 gün vardı ben idrar testi yaptım pozitif çıktı kan 450 çıktı 3 gün sonra 1100 çıktı dediğiniz çok doğru 😊
Gulsenkrc M123 ben hakkını ödeyemem allah ondan razı olsun 2 talihsiz gebelik geçirdim ve bir de başka doktor ile devam edeyim dedim gerçekten çok iyi bir doktor🙏🏼
DnHazrlklar Gulsenkrc amin ama sakın üzülmeyin Allah’ın izniyle hayırlı zaman da olsun 1 ay sonra tekrar hamile kaldım her şey yolunda çok şükür Rabbim size de en hayırlı zaman da nasip etsin ☺
M123 Gulsenkrc evet benimde çok ben yeni evliğim bebek istiyoruz diye gittim yumurtalıklarım geç çatlıyordu 4 aydır folik asit kullanıyorum klomelde verdi ama bu ay folikullerim istediğimiz cm ulaşmış çatlatma iğnesi yaptı vede bu ay ilk rabbimin vesilesiyle sonra doktorumun sebebiyle şükürler olsun hamile kaldım çok ilgili bir doktor 😊
Gulsenkrc DnHazrlklar aminnnnn allah sana da sağlıkla doğurmayı nasib etsin sağlıklı sıhatli bir evladın olsun inşallah 🙏🏼🙏🏼
M123 Gulsenkrc amin sende sıkma canını rabbim sana sağlıklı hayırlı bir evlat versin gönlünde ne dileğim varsa kabul olsun 😍
Yarenserkan Gulsenkrc sakin üzme canini guzelim dua et ki sagliksizsa düşsün sana zarar vermeden hem de emin ol peşine bi ay korun sonra yıne hamile kalirsin hem de sağlıklı bebegin olur inşaallah 😘