Merhaba kızlar hamile kaldığımda indirdim programı ve hergün forumdaydım. Biraz risklİ bi hamilelik geçirdim başta kanamam vardı 7.ayda erken doğum riski oldu hep yattım. Derken 9 temmuz salı günü gündüz sancım gelmeye başladı ama düzenli değildi. 10 dakika da bire düşünce akşam eşimle yemek yiyip hastaneye gittik. Nstye bağladılar ve bebeğin kalp atışının düştüğünü gördüler. Pozisyon değiştirip tekrar yattım. Daha fazla düşmeye başlamıştı kalp atışı. Sonra doktoruma attılar nst sonucunu ve doktorum beni aradı yatış verdiğini bu gece doğum olacağını söyledi. Hep normal doğum bekledik çatı muayenesinde sakin sakin doğurursun nurbanu demişti hatta bana çok sevinmiştim. Doktorum geldi muayene etti 3 cm açılmam vardı doğum başlamıştı suyum patlattı kakasını yapmış mı diye çok şükür yapmamıştı.suni verdiler yine düştü kalp atışı direk sezeryana aldılar.kordonu 2 kere omuzlarına 1 kere beline dolamış benim yaramaz. Gece 11de girdim ameliyata genel anestezi istedim çünkü çok korkuyordum. 12de çıkmışım. Çok şükür bebek de iyi bende iyiyim şimdi🤗 yarın 1 haftalık olucak inşallah. Allah herkese kolay doğum nasip etsin herkes sağlıkla kavuşsun inşallah bebişlerine 😇