Neslihanc Kızlar 32+3 haftalık hamileyim kontrolüme 1 hafta var daha ama son bir haftadır bebeğim hep sağ tarafta toplanıyor biraz ağrı yapıyor acaba acile gitsem mi normal mi bilemedim bilgisi olan akıl verebilir mi?
Emreilknur5561 Neslihanc bence normal toplanması benimki de sürekli sol tarafımda yatıyor kasılma yapmadığı sürece sıkıntı olmaz bende 33 haftalık gebeyim
Aysen1995 Neslihanc canim bende oyleydim..simdi 39 haftaligim hala sag tarafimda toplaniyor..merak etme normal biwey
Kubraarikan Neslihanc sıkıntı etme bence benimde hep sağda orayı yer etmiştir kendine öyle diyor anneler 😊
Hande46 Toplanıyorlar arada canım çok sıkıntı yapma. Gün içinde çok çok fazla olursa ve kasılma eşlik edeerse problem
aynenaynen 34+3üm benimkide sürekli sağ tarafımda duruyo karnımın sağ tarafı yukarda sol tarafı aşağıda geziyorum haftalardır bu şekilde kontrolede gittim nst.yede girdim bi sorun olduğunu zannetmiyorum :)