Merhaba hanımlar ben yeni katıldım yarın doktora gidicem dizede danisayim istedim belki içinizde anlayan yada yaşayan olmuştur .
4 5 gün önce sanırım öğlene doğru yumurtaliklarimda ağrı hissettim dokunduğumda acı vardı içinde bişey var ama normalde de dokununca beze gibi biseyler Varya herkeste vardır pek bilmiyorum yumurtalikmi onlar her neyse dokununca aciyodu eğilip kalkamadım birkaç gündür hafif şişliği var yaşayan varmı acaba