Benim de tedaviyle oldu.crinone jel kullandım onu bırakınca sarı olyyordu akıntı,hafif ve kokusuzdu.hala öyle ama bir süredir yeşilimsi de görüyorum.doktora yazdım bugün.fitil kullansak iyi olur dedi.bir zararı olsa vermezdi ama herşeyde tedirginim.mecbur kullancam belli ki.hafif kaşıntı da oldu çünkü giriş kısımda