Mirc Kizlar 39+1 olduk ama ne agri ne sanci ne acilma herkez vajinamda agri var diyor ben yeni hamilelr gibi agrisiz sizissiz bekliyorum bugun hastaneye gittim artik doktora yalvaricam sezeryana al diye unuttum tatil oldugunu sinirden olucem ya yarn bdaha gtcm doktora yalvaricam al artik diye oyle skldm ki hic dogmyck bu cocuk sanki psikolojik olarak cok bunaldim scaklardan hic bi belirti olmamasindan bana ya teselli verin ya akil verin ne desem sezeryanla.alir bu cocugu
eliff26 Mirc son günler gerçekten çok zor ve hiç geçmeyecek gibi geliyor insana haklısınız ama 39 olmuş bu kadar sabretmişsiniz biraz daha bekleyin inşallah hayırlısıyla başlar doğumunuz. Doğumu hızlandırmaya yönelik şeyler yapın belki etki eder.
NimetDilmen Mirc Bende bqun 40 haftalıqım ve sancı belirti yok aqrılar dısında iyiyim Benim fikrim ALLAH ın işine karışma ALLAH en iyisini bilir zamanında ol der ve olur zaten. Bak benim qünüm doldu ama tık yok sabır evet bende cok istyorm doqsun artk die ama kendim icin deqil bebeqim kakasını yapar die yada kordon dolanır die ona bisi olursa korkusundan
Mirc RumisAlgn bende oyle ama son haddime geldim sabaha kadar uyumadim sirf bugun yalvarymda alsin diye
Sumru4 Mirc Okurken ilk gebeliğinizin heyecanı sabırsızlığı diye düşündüm.. 4. Gebeliğimi yaşıyorum ve 3. Bebeğimi bile 41+3.e kadar sabırla bekledim ki öyle çok sabırlı biri değilimdir.. Fakat doğum fıtri bir süreç o yavrunun nefesleri sayılı belirli bir noktada kader... O yüzden bekleyiniz kendisi gelmeyi istesin. Sezaryen bir kurtarma operasyonu gibi düşünün (ilk bebeğimde dr.um demişti).) ki doğduktan sonra sabretmeniz gereken o kadar çok şey olacak kii.. Tavsiyem normal süreçte vajinal yani normal doğum yapmanız. Sabırlı günler..
Mervebaser94 Sumru4 en son 42 ye kadar mi bekletiyorlar bende şuan 39+1 deyim ara da adet ağrısı gibi agri oluyo daha bise yok oda hemen geciyo zaten
Gkayra Mirc Birazcık daha sabret ,41deyim sana moral olsun diye yazıyorum ...ağrı ,sancı hicbisey yok...☺️Hayırlısıyla gelsin bebeklerimiz ,sağlıkla gelsinler...💙👶💙
Lavinia5 Mirc ne güzel 39 haftayı doldurabilmişsiniz. Bence bol bol şükredin. Ben neleri vermezdim sağlıklı şekilde 39.haftayı görmek için 😔 çok güzel bi duygu tadını çıkarın. Ve sancının gelmesini bekleyin. Bebeğin keyfi yerinde demek ki. İngiltere’de Doğum yapan bir gebenin blogunu okumuştum. Oradaki doktor ve ebe gebeye Bebegin doğum şekline ve zamanına sen karar veremezsin bebek seçer çünkü bu onun Doğumu sen sadece onun doğumuna yardımcı olacak olan aracısın demişler. Bence de öyle.
Ceylin96 Mirc herşeyin bir zamanı var canm zamansız birşey olmaz bekle bu kadar sabretmişsin zAten temizliğini yap yürüyüş yap çömel kalk hurma ye vajinal masaj yap secde pozisyonu al gör bak Bebek gelmek isteyecek azıcık rahatsız et onu 😄 sezeryan olmak iyi birşey değil canım normale heves et
Lamelif Mirc ne güzel ağrın sızın yok daha ne istiyorsun kardeşim. Zamanı gelince gelir 42. Haftaya kadar yolu var. Ben 34. Haftadayım bebek aşağıdaymış baya ödüm kopuyor erken doğacak diye
Mirc Lamelif 41 oldum hala agri sanci acilma sifir daha agri nedir sanci nedir bas harflerini ble bilmem