Ulasbebek ultrason da kanama alanı görmüş olabilir benim kaç kere kanama oldu bana da sürekli yat demedi dinlen bol bol dedi ama ben yattım bişey yapamadım yine de 4 hafta sürdü hareketle çok da alakalı olduğunu zannetmiyorum çünkü bütün kanamalarım yatarken oldu ilaçlarını kullan hareketlerine dikkat et olabildiğince dikkat et srn yine de elinden gelenin fazlasını yap inşallah bişey olmaz