Sedolii bunu merak etmenizi çok iyi anlıyorum ancak daha 4.5 cm olan bir bebeğin cinsiyetini doktor bile bilemezken burda mı cevap arıyorsunuz? Ben de 15. Haftadayım henüz öğrenemedim 18. de randevu var insallah gösterir. Sizin haftalarınızda bende cinsiyet ne acaba diye sürekli düşünüyordum. Sonra bir besin zehirlenmesi yaşadım ve cinsiyet konusunun ne kadar gereksiz olduğu dank etti kafama. Sağlıkla güzel güzel gelsin kucağınıza 🙏