Snglcm 30 haftaligiz bebeğim sol kasigimda oynuyo benimle aynı durumu yaşıyan var mı kontrolum haftaya yardımcı olur musunuz
Esramese Snglcm benimkinn ayaklari hem kasiklarmda hem bobreklrmde heryerde bobrek agrisi sikaytm vardi muane oldm doktra sordm sag bobrek buyumesi oluyo hamilelerde bakim ben dedi ayagini gorduk orda krize girdm
Snglcm Esramese canım benim ya kıyamam 🤗 o zaman normal benimkide hiç yokken iki gündür kasikta oynamasi endileselndrdi bni
Gazell Bir ebe bana annenin kalp atışını daha iyi duyabilmek için genelde solda olurlar demişti doğruluğunu bilemem ama 😍
Snglcm Gazell iki gündür kasikta oynamasi korkuttu açıkçası ama normal diyosunux Allahım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
Esramese Snglcm daha oyle yerlerde hissediceksnkiiii benim gbi yuh annecm yeter da manyadin icerde napiyon sen diyebilirsn bile
Misskokulumm Snglcm benim de bazen çok aşağıda oynuyor bazen solda değişiyor yani korkmaniza gerek yok 🌸
Misskokulumm Snglcm kendini olduğunca rahat bırak canım o tarz şeyleri çok düşünme ben en başından beri hiç düşük olur mu bebeğime bir şey olur mu düşüncesine girmedim çok şükür 26 haftalık olduk 🌸