Zelnuray 37+2 doğduk bugün 17 günümüz ama hala sarılığımız geçmedi sürekli hastaneye gidip kan vermekten delik değiş oldu kolları bacakları psikolojim bitik 😞😞 çok zormuş anne olmak annemin kıymetini bir kere daha anladım 😢😢
Busraoz Zelnuray Çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir meleğiniz. Umarım tecrübeli anneler vardır deneyimlerini paylaşır sizinle içinizi ferahlatır❤️
Benimminikim Zelnuray bebeğini sık sık emzir canım bir de uyuduğu odanın ışığını hiç kapatmadan çıplak yatır ışıkta kalsın gündüz de güneş gören bir yerde vücudu açık bi şekilde sadece bezi olucak yatır 😊
Zelnuray Esramese emiyo canım mama takviyeside napıyorum anlamıyorum neden geçmiyo emmese bile sağıp veriyorum
Benimminikim Zelnuray şimdi linç edilmiyim ama benim ablam bebeğine bir damla limon suyuna su karıştırarak verdi çocuk doktoru tavsiye etmişti dene derim benimkiler daha doğmadı ama doğunca yapıcam ☺
Zelnuray Benimminikim denemediğim kalmadı 😞 güneşe 15 dk yatırdım su veriyorum salaktalık suyu ver dediler hurmayı beklet suyunu ver dediler anlamıyorum neden geçmiyo
0911 gecmis olsun canim benim arkadasimin bebegide sarilikti sekerli su vermis bi kac gun gecmisti hemsiresi önermiş
Esramese Zelnuray genelde tek ilaci bol bol emzirmek der buyuklermz ve kimseyle temas ettirme bol bol oku dua et bebegine sagi ismiyle sifa versin yarabbim
Benimminikim Zelnuray 15 dk yeterli olmaz canım ben ebelik mezunuyum gündüz başını koru yakıcı güneş olmamak şartıyla güneş ışığında sadece bezi kalsın yatır dene bak faydasını görüceksin gece de ışığı söndürme bezle yatır😊allah acil şifa versin 🙏dua edicem
Busraoz Zelnuray Yani bazen neye tepki vereceklerini kestiremiyorsun. Çok da kafaya takmamak lazım esasen gergin anneler çok fazla sanırım. Yazana cevap vermeyip polemiğe girmemek de en sağlıklısı. Gözlemlerim bu yönde😂