Bende 37+4 gunlugum bel agrilarim kasilmalarim karin agrisi hersey var cocuk dogum kanalinda biraz daha ilerlese acilma olucak ama yok inat etti oldugu yerde duruyor 2 gundur sadece hareketleri yavasladi 10 dakikada bir tuvalete gidiyorum dogum belirtileri var ama iste bende bu zamana kadar hep korkuyordum artik o kadar bunaldim ki korku bi kenara doguriyim diye can atiorum hurma agacina dondum karnimi asagiya dogru masajlar yapiyorum hareketler egzersizler egilip ikiniyorum akliniza gelebilecek herseyi