TeoEolinAnnesi Merhaba ; bugün doktorumuz bebeğe göre kesemiz biraz küçük. Telaş edilecek bir şey yok , ilaçla takviye edeceğiz dedi. İçim içimi yiyor, internette konuyla ilgili bir sürü kötü hikayeler var. Sizler ne düşünüyorsunuz?
Esramese TeoEolinAnnesi aa sakin oluyup beynini bulandrma daha baslangctasn bu konularda internettn uzak dur bile psikoloji bozuyor
sevval55 Benım kesemde oyleydi bebek sıkışıyo düşücek dedi. Baska doktora gttm her insanın rahmi farklıdır ona göre kese olusur dedi ve şuan duzeldi şükür toparlandı kokrma