Kızlar bende 36+2’yim 15 güne yakın bende öyle uyuyodum çok yorgun hissediyodum kendimi cumartesi doktora gittim kan tahlili istedi doktorum kansızlığım çıktı kansızlık yorgunluk yapar çok dedi serum taktı yarn tekrar serum takılcam bi sağlık ocağına kan tahlillerinize baktırmanızı öneririm 🤭 yorgunluğum hala geçmedi 😪